H60 K / KUNGEN!

10-MILA

Igår var det tävling, najsigt. Elin G ägde på första. Sen ägde Elin B på andra också! Sen kommer jag på tredje och ägde.  Och Patrik på sista, ääägde!  Vi ägde tillsammans! :D Synd att vi inte vann bara, då skulle ju kungen ha delat ut pris till oss. Menmen, :)

Sen skulle jag, Elin, Elin o Stina  gå och heja på Linnea och hitta pojkarna som Elin och Stina nog var lite småkära i. Så stod vi där vid snitseln mot startpunkten, och så kollade jag åt höger. Hmm; ' Elin, vad sa ni att kungen hade för färg på sin kavaj?' *dom hade sett honom när han delade ut pris tidigare på dagen, medans jag var i duschen, jag var sad för att jag hade missat honom* 'Sa ni att den var beige?!'  'Jaa..'  'OMFG, HAN STÅR DÄR BORTA!!!!!'   Gooooosh, seriously, han stod där borta. Jag blev feting glad! Jag försäkte ta massa kort med mobilen, men dom var för långt borta. Dom blev suddiga :( Hah, alla som kom springandes, jag skrek åt dom att kugen var längre fram, att dom skulle high fiva honom, men jag tror att dom trodde att jag drev...
Men sen kom dom mot oss! Shiiet, fett läskigt!
Han gick ca EN METER från miiiiig! :O :D *stolt*  Haahha, det var sjukt mkt poliser där. Vi tog massa kort och filmade^^ :)) Och ropade, KUUUNGEN!, och vinkade sa hej o massa shit, men han bara ignorerade oss. Sääämst, han var sjukt torr! Sen kom han tillbaka, och jag började; ' VI VILL SE, KUNGEN VINKA!! ' haha, ofta han skulle göra det liksom, aja. Så plötsligt kommer Linnea springandes, vi hejade som bara den på henne, och ropade att kungen var där. Fast tror inte hon märkte. Men jag har henne och kungen på film tillsammans, får visa henne den sen :) JÄVLIGT CHARMIGT VAR DET IAF^^

Sen fortsatte jakten på Elin o Stinas älsklignar, två 93:or. Tillslut hittade vi dom. Ha, sååå gulligt, inga av dom vågade typ säga något, typ hej, eeh, vi måste gå... Naaaw, men tror dom träffades mer under natten. Hoppas det iaf  :)

Kom hem senare på kvällen. Fan vad jag inte orkar vara hemma längre, självklart är det bråk. Som när man kom hem i fredags, samma jävla skit! Fysatan, kan jag bo hos nån? (A)


Kom på en grej i morse, symptom på nån cancer, är inte det att man lätt får blåmärken och är ovanligt trött? :/ Eller är jag helt ute och cyklar...

BYE.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är alltid välkommen hem till mig sötnos (a) :D

2008-04-27 @ 13:34:31
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0