:P

Jaaaooo, min dag har varit ok.
Imorse var jag fett nervös typ, no-prov. Men, det gick feting mycket bättre än vad jag hade trott. Så det gick nog bra.
Plus att jag blev sjukt glad, ska sova hos sötungen imorgon! ;D <33 o alla ska ha det lite trevligt vid Garnsviken :)
Aja, sen var jag tvungen att dra till skolsyster. Ja, det gick väl ok. Lite som jag hade trott det skulle gå... Ska till nån doktor på tisdag morgon, trodde jag bara skulle ta ett blodprov, men nu verkar det som om jag ska snacka med nån läkare först, sämst. Och tydligen har den dära "linjen" åkt ner ganska mycket. Inte så bra, så jag var tvungen att ta hem och visa mor o far. Får se vad farsan säger sen... :/


Mmmm, menmen, nu ska jag spela lite pansarvagns spel med Lukas han dampar om att det här tar sååå lång tid! ;P Hahah, han är för söt :* 

LAAAAATER^^


Kommentarer
Postat av: Linn

OOOOMG SKA SE NUUUUUUU :DDDDD :OOOOOOO

2008-04-29 @ 18:52:11
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0