skola.

Sitter i skolan, skriver färdigt svenska arbetet. Handlar om romantiken, det är ganska kuligt.

Ja, morgonen började med att farsan hade fixat havregrynsgröt till mig. Ååååh, tack, verkligen min favorit! NAAAAT! Hahahah, men endå, åt hälften, fick hemskaste flashbacksen från då. Smaken och allting, kommer ihåg hur vi brukade sitta där och jag klarade det nästan aldrig. Kväljningar heeela tiden. Fysatan, kommer aldrig hända igen. Fattar inte vad den jävla kärringen tänkte med då!  Aja, sen hade far min köpt maaassa kexchoklad till mig; Ta med en om det är äckligt käk i skolan. Naaajs, men på rasten så drog jag en kladdis och åt ganska mycket till lunch, var ju helt ok idag. Så den behövdes inte, får väl käka den senare. :) Fett kuligt ikväll iallafall. ;D

Ok, måste skriva färdigt svenskan nu...

HA DET NAJS ALLA HETINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0