afasi & filthy

Craaaazy!

Hm, jag tror jag har fått ett nytt ord igen. Det är alltid lika charmigt, enligt mig iallafall. Japp. Tycker ni inte det? Säkert inteeee. Haha, jag är så underhållande. Jag har bara sjukt tråkigt och kommer bara sitta här och skriva massa shit. Men kan ju försöka mig på något om vad som hänt senast.

Skolan; funkar bra, typ, najs, men har redan blivit så trött så jag sitter och somnar på lektionerna. Jag måste verkligen lägga mig tidigt på kvällarna, det funkar ju lätt bra för mig, tips? (A)

Igår var jag hos sötaste daniel och sleepade där. :)))) Vi checkade The Orphanage (?), aja, Barnhemmet. Gosh, den var najsig, men lite läääskig kanske ! :P Hehe, det var bäst.
Och idag typ för ett tag sen checkade jag Step Up här hemma, ouf, ja den var great. Jag älskar dansfilmer. Dem är ju seriöst helt jävla underbara ! :D

Nu ska jag väl hitta på något great, sa tidigare att jag skulle baka och svulla, men har inte haft lust längre, men nu är jag liite sugen och jag har ju inget bättre för mig. Såå, :) 

En sista greeeeej ! Bästa låten ever typ nuuuu, AFASI & FILTHY- BOMFALLERALLA ! :D  gooooosh, ja, ni måste ha hört den, annars vet jag inte vad jag ska säga. Ni måste lyssna. bäst !

hejdå ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0