för lite sömn och fiskar

Gah, sämst. Jag kan inte hålla mig vaken i skolan det är fan pinsamt, känns som att alla glor. Det är ju bara jag liksom, eller okej, en kille till var lite trött idag. Men fan, jag måste helt seriöst typ gå och lägga mig tio om jag ska orka shit fucket. Det är sämst. Och jag vet inte vad.
Vi fick engelska boken idag iallafall, I Am David, verkar helt okey. Och jag har fucking franska läxa tills imorgon, fast det är typ sånt jag redan kan. Sen har jag samhälle tills på torsdag, så jag gör nog det idag så det är gjort. När jag kommer hem till farsan.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag känner mig bara, ointressant. Det brukar jag seriöst aldrig känna mig. Men ärligt, vad gör jag för kul som någon typ kan göra med mig, som folk gillar att lyssna på, gillar att prata med mig om. Sånt, det känns som att, jag vet fan vilka ord jag ska och vågar använda.
Men nu ska jag gå och packa grejer till farsan, sen dit. Och yeeah, se mina bästaste fiskar. Hoppas dem gör mig glada. Jaaaa, jag vet vad jag ska göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0