jääää

Yeah. Jag har verkligen inte haft tid att skriva. Har börjat skolan och typ kommit hem sent på kvällarna, fast inte pågrund av skolan då då :P
Så, skolan verkar mycket bättre än vad jag trodde. Japp, och vetefan om Cim kommer och joinar mig, hon har ju sluppit skolan pågrund av jobb, men jag hoppas hon kommer, typ, på måndag :)
Men gah, imorgon börjar typ lektionerna, matte första lixom, iiiinte charmigt. Men ja, jag vene.
Så i tisdags började Ung 08, var först där lite på dagen med Daniel. Det var ganksa najs, men typ bara extrema fjortisar. Sen kom Linn och joinade :) Sen var det Loud. Naajs,fast de enda man ville se var ju Lazee och typ Afasi & Filthy (?) lite. Och det var grovt bra, förutom att det fucking regnade så man var helt seriöst genomblöt. Men kuligt :)
Japp, sen har jag varit med Daniel baby. Och idag drog vi till Eriksdalsbadet för gratisbiljetterna vi fick på ung 08 :) Det var sjukt najs där, fast lite kallt då och då. Och efter lite krångel med att hitta dit. Men jag smsade Issa, hon berättade det som behövdes :) <3 Sen kom Fredrik med busskort, sen drog jag och Daniel till Kungsan igen lite, men det sög. Så då skulle vi hem till mig. Så när vi kom till tåget, springandes, fuck, haha, självklart, jävla skitunge min bror är.

Men jag måste sova nu, ska upp senast sex imorgon, och ja, typ resten av alla fucking skoldagar. För att hinna till odenplan till klockan åtta på morgonen. VIll ju inte komma försent som första dagen. :S

Så hej på er, ha det bra,


btw, på ung 08 i tisdags stod fråga olle olle i sex och relationer tältet, det var sjukt charmigt :) och sen lyssnade jag lite på magnus bétner som talkade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0