jag saknar dig <33

Sitter här och tråkar och luktar på min tröja. Låter kanske konstigt för er, men ni vet inte vad som finns på den och vart det kommer ifrån. <3
De senaste dagarna har tillbringats med den underbaraste personen på hela jorden ute på en ö. :) Fan vad det har varit najs. Allt är bäst med älsklingen.
Och nu är det ju så att det är diskrikts matchen på tis-ons. Men jag vet seriöst inte om jag vill. Jag vet egentligen inte vad jag håller på med. Jag vet inte om det funkar för mig längre.

Snart är det äntligen. Nu är det bara en vecka kvar. Till ja, till den najsiga dagen med stort, hm, F? ;D Kommer väl inte hända så mycket förmodligen. Fast baby ska komma :D:D:D:D:D och farsi frågade idag vad jag önskade mig. Och vilken tårta.
Det finns faktiskt en sak som är ja.. Som jag alltid har velat ska hända på min födelsedag. Men det är inget jag kan säga. Det är inget man säger liksom. Då blir det inte samma grej.

men nu har jag ingenting att göra. jag saknar daniel så jag dör. känns konstigt att inte vara med någon man har tillbringat hela dagarna med. det suger hårt. men när jag kom hem idag såg jag att fiskarna hade växt som faan :D snacka om charmigt. ja, men nu sitter jag och knarkar lady gaga-just dance. den låten är ganska rejält great. A. OJ, nu var det när att jag skrev det dära ordet som jag inte skulle skriva någe mer i denna blogg. Kommer ni ihåg vilket ord det var?  Undra om jag har klarat att inte skriva det mer. Jag tror nog det. För jag är ju bäst.

MM, hoppas alla har det bäst. Nu ska jag nog tagga från datorn och kolla fiskarna och sleeeeepa :P

Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig louise <3 du e bäst :)<3

2008-08-03 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0