lilla louise

Jag vet inte vart jag ska börja faktiskt. Men allt är nog fan bäst nu. På riktigt. Seriöst, jag tror aldrig jag har mått så här bra. Allt är great nu.
Igår, ja det var värsta grejen som hände. Men det var verkligen på tiden. Allt blev lite bättre, men jag har haft ont i magen ända tills för typ tio minuter sen. För det blev inte så bra med en person. Men hon kom, allt blev bäst. Och jag är "lilla louise" typ. Hehe. Ingen fattar säkert, men det känns som jag vet att vad jag än gör så kommer ingen bli arg, det finns inget att vara rädd för. Jag får jag vad fan jag vill, typ. Åh, allt är bäst. Förutom att jag är kissnödig. Ha, visst var det kul.

Japp, och så har jag ju fixat grooovt med designen på bloggen, visst blev det najs. Skit samma, det är jag som ska ha den, och jag är mer än mega nöjd så det är bäst. :D :D:D gaaaah, jag är gladast ! :)

ooooooch, snart är det! 3 fakking days kvar. är det inte helt übercharmigt?! eller ni kanske inte vet vad det är som händer om tre dagar? :O fuck er isåfall, då kan ni bajsa i göran perssons mun! enjoy :*

puss på daniel iallfall, jag älskar honom mest i hela världen, bara dig, och kommer alltid göra :) <3 det finns ingen bättre. tack för att du finns. <33

men nu ska jag gå och pissa, hämta mina sista POLLY :D och sen blir det tv typ lääänge, sex and the city, gosh, me looove. kollar varje kväll nu, men visst är det bäst? :)

puss på er, eller nej, idag blir det bara en puss på DANIEL. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0