lol och godnatt

Mon morsi ringde från new york, när klockan var halv nio. Då hade hon precis ätit lunch, klockan var halv tre där. sämst, jag vill också vara i new york. :(
och.
jag har ont i magen, det suger, och jag fick ännu mer ont i magen.
jag tror jag ska sova nu jag är sjukt trött, även fast jag sov typ 12 timmar idag. då borde man väl vara ganska utvilad, men det verkar icke så. så jag går nog till min oemotståndliga säng nu och hoppas på en trevligare dröm än den jag hade i natt.
hände massa grejer; först var jag och massa tjejer i ett läskigt badhus. sen kom vi till någe grejs där vi skulle gå någon bana. och så mördas tjejerna en efter en. och flera gånger var det nära att jag mördas, men några tjejer hjälper mig. men mördaren var en meter från mig. jag var livrädd. det var läskigt. :( sen var jag plötsligt på en båt med min mor. vi satt där, och bakom oss satt Alex Schulman. och jag var mega uppspelt, en kändis liksom. men min mor visste inte vem det var. sen när vi skulle gå av blev det någe och jag sa att jag fyllde år om en vecka och han ba: GRATTS :D jätteglad, då blev jag jätteglad och jag kmr ihåg att jag i drömen tänkte att jag skulle heta det på msn.
ja, helst sjukt. men jag är ju helt sjuk så det passar ju bra. jag känner mig inte på topp just nu.
det var länge sen vi pratade också. vi brukar prata om nödvändiga saker, vart har du tagit vägen. eller var det jag som gjorde det dära konstiga. det kan väl inte vara så att, fan, nu , nej, det skulle aldrig hända. nejfan, du lovade aldrig. fan, nu blev det inte bra.
inget har blivit bra idag.
förutom när min far dampade på telia försäljaren som ringde, lol. och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0