london

Okej, jag glömmer alltid. MEN, på höstlovet, eller jag har inget, men jag har lediga dagar, typ. Då ska jag iallafall till LONDON.

btw,  förut, haha, garvar alltid när jag tänker på det. far min visste inte hur man ställde in klockan på mikron, så jag ba, men pröva den där knappen till ann, hon prövade, ja ba men det är den, så tryck in bla bla. farsi: så, vem har en sån dära micro? eeh, ingen. joo hur visste du annars hur man skulle göra. Min sötaste lillebror lukas: men hon har väl en hjärna!

hahaa, gaaah, love it !


Kommentarer
Postat av: daniel

Lukas for the win :D

2008-08-26 @ 20:01:59
Postat av: Linn Åkesson

:O

du är väl inte borta på HÖSTLOVET!? :'''''''''''''''''''''''''(

2008-08-26 @ 20:19:27
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Alla småbarn säger sjuka saker.

Och vis andra, -host- jag -host-



:D <3

2008-08-28 @ 20:09:22
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0