sick city.

Ja. Har inte orkat skriva ett shit. Men blir väl lite nu.
Så, började skolan i tisdags. Hm, har jag skrivit om skolan, whatever. Cybergymnasiet, odenplan, söder. Sam sam. Helt okej, inte så najs när man inte känner så många i början bara. Yeah, finns väl inte så mycket mer att säga om det skulle jag tro. Inget som intresserar er iallafall.
I fredags kväll, natt typ nått blev jag shitfuck sjuk. Inte najs. Och jag blir helt seriös a l d r i g sjuk. Det kan gå ett år utan att jag blir sjuk. Det är najs, men däremot inte najs när jag väl blir sjuk. Men det var verkligen värsta i lördags och igår. När jag vaknade idag så kändes det mycket bättre och nu är det lite najsigare. Men jag vaknade hela tiden under natten. Och vaknade klockan tre, då kunde jag verkligen inte somna om. Låg och typ dog aslänge. Så idag slipper jag iallafall skolan, men jag vill inte slippa skolan, eller asså jag vill. Men jag får sjuk fet ångest av att jag missar saker, även om det är minsta lilla. Det är inte najs för mig kan jag ju säga. Jepp.

Och allting börjar kännas konstigt. jag vet inte vart jag ska skrvia av mig, jag vet inte vem jag ska prata med. Jag skulle kunna prata med typ alla. Men endå inte. Jag är bara så jävla, vad ska man säga, jag tror massa saker hela tiden. Allting jag ser.
Känns som alla har förändrats sjukt mycket, och jag gillar inte de förändringar som har blivit. men det är inget jag ska klaga på. Gör man nått man gillar ska man göra det. Men jag blir. Ja, min mage och hjärna gör uppror just nu. Fan ofta. Hm, jag har funtat på att ta bort alla sidor som man är medlem på på internet. Ja seriöst, ser ni vad som händer, nä inte jag heller. Eller bara de som behövs, men då skulle jag gå under av att inte veta de som jag inte vill veta och se. Och jag skriver konstigt, och jag ska inte ha några kommentarer om det här, och jag tänker stänga av moblien hela dan och kolla tv hela dan. Vi hörs imorgon. Eller senare ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0