yellowcard<3

Lyckas aldrig få i mig tillräckligt med frukost, går hemifrån hungrig. Jag måste fixa det. Sover inte tillräckligt, det ska jag också fixa.
Jag är megahungrig, åt inget i skolan. Jag är megatrött. Jag är mega allt. Det som är great iallafall är alla nya Yellowcard låtar jag lyssnar igenom nu. Yellowcard in my <3. Seriöst, går inte att beskriva deras texter och hela skiten. Där behövs inget annat än ord.









You are the one that I need
You know that I can still bleed
Bring me back to life
Bring me back to life
You bring me down from my cloud
You keep my feet on the ground
Bring me back to life
Bring me back to life

Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

dem är för faen asbra :o

2008-08-26 @ 20:18:27
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0