ÄLSKA dig själv!

* Älska dig själv! Såväl dina styrkor som dina svagheter - allt är du... *

Det här har iallafall varit den bästa julen någonsin. :D
Imorse satte jag klockan på alarm för att se sämsta julkalendern -.-'
Sov lite mer.
Morsan väckte mig, duschade, klädde på mig, käkade, sminkade.
Jag, bror och mor drog till Morfar Ulf. Morbror Anders, kusiner; Viktor och Martin kom också.
Fick pengar och presentkort där.
Det fikades och lyssnades på massa grejs, mycket garv^^
Drog till Daniel<3
Vi bytte underbaraste julklapparna, kollade liiite kalle, det delades ut mer julklappar och vi kollade hans gym han fått i julklapp :O :D Näjs som fän!
Drog sedan hem för att äta massor av god mat.
Julklappsöppning, najsiga julklapps  :D
Nu sitter jag och har ätit för mycket choklad men fortsätter ändå svulla min chokladtomte^^

btw, jag fick mandeln i gröten, och halva min önskan gick i uppfyllelse :D Den andra halvan får man vänta länge för att sen ^^ och jag har typ 7 dagar kvar på min High School Musical choklad kalender kvar! :D

Puss på er alla, fast mest på daniel baby och hans mage <3


Kommentarer
Postat av: daniel

<3<3<3<3<3<3

2008-12-24 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0