daniel är KÄRLEK!

Skolan var dryg idag, förutom franskan, garvar så jävla mega typ varje gång. Och vi var bara fyra. Vi en uppgift, och läraren drog. Så då började jag och Rafif göra det, medans Oskar och Kebron spelade Finns i sjön som vi alla gjort tidigare^^ Sen så var jag och Rafif färdiga, och så kom läraren. Haha, lol sen typ när vi diskuterade någe ord eller någe så sa Kebron typ: Tur att det inte är något S där iallafall!  Jag började asgarva och kollade på Rafif, hon ba va, sen ba asflabb. Han menade ju ESS. Sen massa sånt där och läraren fattade ju såklart inte, seriöst, jag kunde inte sluta garva :')
Sen snacka vi ögonfärger och smaker på franskan. Och läraren började säga vad jag hade för färg, det var ju värsta. Typ inte bara såhär blågrå grön eller någe shit. Utan typ metallisk och grejs, lät asnajs iallafall :)

Typ igår på bussen, en alkis. Så börja han snacka med någon tjej bakom mig. Börjar berätta om att han ska hem och dricka brännvin, att det kunde han inte göra nu, tänk om han ramlade i ett dike och inte kom hem. Sen berättade han att han hade prövat amfetamin och shit. Och hon typ sitter där glad och pratar på, gosh, jag skulle dampat xD

Nyss bakade jag, bror och mor ( XD ) lussebullar, haha, jag gjorde en fredrik gubbe, :'D Och lite annat xD

Nu ska jag fortsätta dampa på internet och sen kolla Andra Avenyn och House för att sen läsa sämsta samhälls grejset och sova :P

baibai ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0