i'll keep trying my best :)

LOL. Så min brorsa har ju lätt inte glömt ryggan på bussen så jag fick skicka någe fucking mail till sl^^ Sånt händer ju bara honom xD

Det är typ grovt skönt att det inte är någe prov kvar, förutom datorkunskapen på torsdag, Excel my asssss! :S
Och typ här hemma början det frågas om när jag slutar skolan i vår.. Och de sa att det var för att det finns en anledning till att de frågar, men ska ju lätt säga varför! Va kan tänkas hända i sommar XD

Idag är det iallafall Titanic, (jag vet jag har redan skrivit det en gång) och jag längtar efter en bra film. Den är så najs :)

Nu har jag tråk. Mina fingrar är kalla och nu ska jag vara GLAD. Palla va en tråkig skit. Jag är iallafall snyggast. :D


What If I fall along the way would
you be there to ease the pain?
It's my one shot can't fuck it up
and throw it away. Won't be long.
Won't be long before I break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0