jag är bra

Gooooosh, kill me! Eller nej, men fuck! :S Det finns en snubbe som typ förföljer mig, på riktigt asså. Han är vidrig. Alltid så kommer han och sätter sig mittemot mig på tåget! Alltid! Och då ska han ju självklart glo hela jävla tiden. Och sen i måndags så kommer han när jag står och väntar på tåget i vallentuna liksom! Och ställer sig typ framför mig och glor lika mycket :S Och idag satte han sig självklart framför mig igen, och glor. Seriöst, jag höll på att börja asgarva för jag var så jävla typ rädd. Sen så ba känner jag hur hans fucking ben nuddar mitt, så jag flyttar det diskret mot kanten, då tittar han på mitt ben och flyttar sakta efter :S:S:S AAh, jag ska byta plats på tåget, och om han kommer igen ska jag fråga vad fan han vill :S
Btw, jag började typ gråta på tåget, och jag typ vet inte varför lyssnade på typ avril-nobodys home och jag vet inte vad, men iallafall. Tänk vad perfekt om jag typ hade börjat gråta när peddot kommit, då kanske han skulle dragit! :D

Strax ska jag dra till tåget och träffa daniel :) nääjs. Och jag måste läsa samhälle men jag pallar inte, fast jag har ju läst lite iallafall.
Jag ska nog dra och byta om, jag vill bara kolla massa film och ha mys. Jag har tråk. Hela tiden typ. Känns som jag fan slösar bort mitt liv typ, det händer ju typ inget. Efter skolan kan jag ju typ dö varje dag. Jag skulle kunna komma hem från skolan, sen äta massa, sen bara gå och lägga mig och vakna på morgonen och åka till skolan. Det skulle ju vara perfekt, skulle få sova massa istället för att göra ingenting. :D Det låter ju fan bra, fast idag äre ju såklart Greys först. Och samhälls prov typ snart, nu, ja, så det måste ju också göras.

Jag är huuuungrig, och det är snart fredag, så jag ska äta massa nu :D jag vill äta massa, jag vill att det ska stå lite mer, för jag blir fan stolt. För jag blir bara snyggare, tre kilo, och ingen fucking skillnad^^ jag är glad över det iallafall, att jag är bra.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

ooooooooh, kan inte vi ses nån dag? :D

2008-12-10 @ 19:49:36
URL: http://minimumwage.blogg.se/
Postat av: Anonym

de e visst skillnad :D:D



och jag lovar :D:D du har bara blivit snyggare <3

2008-12-10 @ 19:50:08
Postat av: Louise

Vadå det är skillnad? :/ Jag tycker det är bra att det inte har blivit någon skillnad... <3<3

2008-12-10 @ 22:01:13
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0