Jag är glad!

Kollade Musikhjälpen lite typ nyss^^ Kollar mest för att Kitty Jutbring är med, tycker hon är ganska najs xD Idag var Jonas Bane och Maya Rung var med! Och de sjöng, och de var grooooova!! :O :D Jonas sjöng på som fan och Maya med, gosh, det trodde jag inte. Kuligt :)
Nu knarkar jag typ mtv, bara masa bra musik idag, lady gaga, parmore, typ massa mer^^

JUSTE, glömde ju lätt inte igår! En ny datorskärm hos papi! :D:D Så faakking näjs! Nu kan jag checka allt :D Och ska försöka installera Photoshop :D

Såg att Titanic går på tv idag, jag gillar den filmen myyyyyycket. Men den är ju låång, så pallar nog inte se hela^^ Vilket får mig att komma på, jag försov mig mega imorse :|  06:19 AAAAH, gosh, så jävla fucking panik. Skrek typ jävla fitta och sprang upp, jag hade säkert kläderna på mig på tio sekunder, eller kanske inte.. Men ändå! :S Hann inte äta mkt och inte sminka mig, men de fixade jag i skolan. Där det idag bara var först, svenska prov på boken, sen naturläxförhör. Slipper franskan hela veckan för läraren har åkt till typ, Guadeloup? ;P JÄÄÄÄÄÄ :D

Jag är glad, och det tänker jag fortsätta vara! Så inga onödiga grejer alls nu från min sida iallafall. Jag är positiv! Det ska du också vara :) Varje dag, och du är snyggast glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Linn

puss :*

2008-12-16 @ 19:32:41
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0