Mobilspel!

Yeah, jag har haft grovt tråkigt så jag fixade lite grejer på bloggen! :D Det är grovt kuligt att göra fän.

Linn, jag såg tyvärr inte hela :(

Mobilspel!
Det där tennis spelet jag körde, nja, det var ett tag sen. Det blir ganska tråkigt efter ett tag. Och är ganska svårt. Men nu har jag ju fått mega många nya spel av sötaste Daniel! Så jag har laddat in massor av nya i mobilen. Ett av dem var Desperate Housewives. Haha, det var askuligt, men man gjorde nästan bara samma saker. Och det gick väl mest ut på tur och att svara rätt på massa frågor. Men nu har jag iallafall klarat ut det :D
Så nu är det Bubble Bash jag håller på med^^ Är nästan färdig med det också.

Kommentarer
Postat av: daniel

jag kan fixa fler :D

2008-12-23 @ 00:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0