perfect didn't feel so perfect.

Nu ska jag dra och kolla Laguna Beach. Sen fortsätta försöka lära mig massa shit med Excel :S Det kan ju verkligen suga allt. :P
Och jag är trött på min blogg, den är ful faktiskt^^ Så jag tänkte fråga om hjälp, började faktiskt, med det blev inget nu. XD Sånt är livet.

Idag sov jag faktiskt lite när jag kom hem. Men alltid när jag gör det och sen går upp känner jag mig bara sjuk. Mår typ illa, har ont i huvudet och shit. Sämst. Whatever, jag är glad^^

Tråkigheten fortsätter ju bara. Stod i mitt rum, satte på radion, lyssnade färdigt på hot and cold* sen stängde jag av, letade i bokhyllan. två jojjosarn. Körde två gånger var, jag failade^^

* Jag tror min bror är kär i Katy Perry. Alltså Lukas. Han kan både I Kissed A Girl, och Hot And Cold :O Typ iallafall. Och igår kom han in och ba, Louiiise, har du den nya singeln med Katy Perry! :D Haha, okej. Youtube, utan ljud :@, och vi tittar. Han typ, tänk om man var tillsammans med en så snygg tjej!
Jag tycker inte hon är såå snygg, men Lukas är ju typ kär i alla tjejer. :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0