amie är söt

Idag har varit najs. Jag har grovt ont i halsen, kändes som den skulle börja blöda fan. Om halsar nu kan det... Tänk om jag inte kan prata imorgon. Fast det tror jag, har ju precis ätit nudlar. Eftersom när jag och mor var och hanndlade idag så hittade vi först inga nudlar. Men jag dampade, så jag gick runt i hela affären och letade. Och hittade! :D Så nu har jag några :) Japp, och jag längtar som in i helvete tills imorgon då baby kommer hit och sover. Det kommer bli så bäst, jag har saknat honom mer än något annat, det har varit så jävla sämst. <33

Yeah, nu ska jag nog tråka lite vid datan föra tt sen förmodligen läsa ut min bok. har inte så mycket kvar, det går iallafall fort. Fast vill sova snabbt så att det blir imorgon fortare ;) <3   


Kommentarer
Postat av: daniel

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-07-16 @ 00:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0