gymnasie shit.

Yeah, yeah, yeah.
Idag fick jag mina papper som jag behöver för att göra min omsökning till gymnasiet. Meeeen, sämst. Det är så jävla svårt. Första hade jag tänkt ta Enskilda. Men jag känner att jag verkligen inte kommer orka gå med alla som jag vet ska gå där.
Så nej, då blir det Cybergymnasiet Norra. Meeeeen, nae. Nu vet jag fan inte. Efter att ha kollat och jämnfört Södra och Norra så vet jag seriöst inte. Men nu lutar det mer åt södra, på odenplan.
Hahahha, och jag har ju kommit in där och har fått papper som skolan och när man börjar och så. Shiiiet, uppropet är den 12 augusti! :O WTF, snacka om tidigt! Två dagar efter min födelsedag också fään^^
Ah, och sen är det ju halvdagar man går. Jag ska gå förmiddag. Och då har man inga höstlov, sportlov, påsklov. De dära småloven. Och jag läste också att sommarlovet bara är sex veckor!!!

Men det är ju jävligt najs med halv dagar :)

Jaaaapp, meddelar väl mitt svar om vilket jag tar sen. Måste bestämma mig idag. För ska jag göra omsökning ska lappen läggas på lådan imorgon.

Och btw ska jag på kryssning imorgon med far, bror och bror. Det ska bli najsigt :)


LAAAAATER :*


Kommentarer
Postat av: Linn

haha söti.

båda cyber ligger på odenplan x)

good luck!

2008-07-10 @ 22:24:44
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0