mammor är bäst,

Uscha buscha, känner mig väldigt osocial här. Men jag har typ inget att skrvia känns det som. Anting händer det för mycket, och då kommer jag ju inte orka skriva allt det såklart, fast är det någe mega grejs så skriver jag det. Troligtvis.. Och annars om det inte händer någonting, jaa, då finns det ju ingenting att skriva, right? Knepigt det där. Men nu får jag väl komma med några ord. Och det har jag ju gjort nu. Så det kan ju räcka. Fast allt som jag har skrivit nu känns bara konstigt, helt onödigt och shit. Men det kanske får någon att garva och tycka att jag är patetisk eller något liknande. Men bara så ni vet, jag är inte patetisk.
Faktum är att jag är bäst! :O Det visste ni inte va? Och snyggast är jag också, nästan, den finns en person som är snyggare än mig. Faktiskt, kanske låter otroligt, för jag är ju jävligt snygg, men så är det. Och den personen är verkligen bäst, lika bäst som jag. Och bara så ni vet så älskar jag den personen, och jag vet att den personen älskar mig också. Vi älskar varandra, mest i hela världen.
Men ibland kan jag inte sluta tänka på hur mycket dåligt jag har gjort som har fått den personen att må dåligt. Då känns allting inte lika bäst, eller hur?  Men det kanske är lugnt. För allting sånt är ju över. Det kommer aldrig hända. Även om det känns så så kommer det aldrig hända. Jag lovar, det finns inget i hela världen som kan få det hända. För jag har blivit smart och förstår att det är det dummaste man kan göra. Inget blir bättre.
Jag såg faktiskt en personen idag, i stan. Jag blev lite förvånad, att hon vågade liksom, jag vågade fan inte, fortfarande är jag rädd att det syns ibland. Men jag blev också glad. För jag såg hur allting var bra, hennes kille. Allting, och jag tänkte att det är nästan precis som mig.

Shiet, det här blev jag vet inte vad. Men det bara kom, och jag måste skriva ibland, även om ingen fattar något av det.

Jao, idag var jag och mor i stan. Hon skulle fixa grejs. Och jag fick chansen att äntligen köpa ny piercing till naveln. Yeah, finally :D Den belv större än den jag hade tidigare, great. Och ni som känner mig bra kan ju gissa en gång vad det var för något mönster. Japp, ni hade rätt, STJÄRNA :* Och sen skulle mor min klippa sig, och snäll som hon är fick jag mig en liten klippning också :) Faktiskt,  jag älskar min mamma<3 Hon är bäst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0