26 juli, är det najs?

Gah. Det är sjukt varmt. Men jag ska inte klaga. Det är fan mycket bättre än regn iallafall.

Just ni sitter jag och försöker få fram det slutgiltiga resultatet för O-ringen. Det gick ju helt sjukt bra igår. Så jag hoppas verkligen att jag plockade några placeringar.
Måndagens tävlingen gick verkligen sämst, haha, samma för Rasmus. Sen har det bara gått bättre och bättre varje dag, men har haft några bommar alla dagar utom igår då. Men jag är nöjd tillslut iallafall.
Annars har det varit ganska najs. Men också inte najs. Eftersom det gick så sjukt dåligt i måndags så blev allt cp. Sen har det bara varit sämst. Och det är fan fortfarande det. Och det känns inte bra, det är ju fan sommar, då ska man vara gald och ha kul. Men inget känns bra. Och nu vill jag bara åka hem. Just nu sitter jag i Söderhamn hos morsis kille och har iallafall fått ha hans bärbara dator häruppe. Det är najs iallfall. Men då är det ju inga kuliga på msn. Och jag , jag vet fan inte.


OMFG OMFG OMFG. det kan inte vara sant. I måndags så kom jag på placering 113 av 131. Ja, vem som helst kan ju se att det är sjukt dåligt. Japp, sen gick det ju bättre och bättre, och jag orkar inte skriva varje dags placering. Jag plockade några varje dag. Så efter torsdagens etapp låg jag på 99. Det var iallafall under hundra. Och det hade jag bestämmt mig för att hålla. Och jag ville ju självklart plocka ännu mer men hoppades inte för mycket. Och det är ju alltid jaktstart sista dagen. Men eftersom jag inte låg jättebra till blir det sen start med 15 sekunders mellanrum. Så man blr väääldigt stressad kan jag ju säga. Och det var ju inte roligare att den som vann i min klass då redan hade kommit i mål innan jag hade startat. Så jag såg henne springa upploppet... Men det var inte så mkt med det, det visste jag ju redan. :P
Så jag gick/joggade värmde upp till starten. Sen var det min tur. Femton mellan varje löpare :| Första jag ser på kartan är en sjukt lång sträcka, det gillar jag inte kan jag säga. Meeen, jag blev inte arg och så. Jag vet fan inte, jag bara kutade som fan, var sjukt noggrann. Gosh, det gick heeeeelt felfritt.! :D Heheh, och kan bara tillägga färsta mossen som jag sprang igenom. AAAH, sjönk ner till låren, nästan upp till rumpan. Gosh vad rädd jag blev. Men jag bara klev upp och sprang som fan. Allt gick bra, såg nästan inga andra D-16-2 löpare. Men för ovanlighetens skulle litade jag helt på mig själv under hela banan förutom en kontroll så allt gick perfekt.
Sen var det spurten. Det är det bästa på hela banan tycker jag. Det är en helt underbar känsla, seriöst det går inte att beskriva. Jag fick gåshud efter sista kontrollen och när jag började kuta utav helvete. Även fast det var cirka 30 grader stod armhåret rakt upp :$ :)
Kom i mål, såg att jag hade min bästa tid av hela veckan. Även fast det inte var kortaste banan, Det var 4 km, och jag hade 47. 02 tror jag. Så jag blev ganska glad. Och det var inga stigar, bara grönområden och mossar. Svårorienterat.
Japp, så nu skulle jag kolla resultatet från igår. Gosh, vill ni veta?

40!!!! Seriously, jag tror det fan inte. från 99 till 40 på en etapp. Jag är så javla stolt så det finns ju inte. Nu mår jag fän lite bättre. Asså god :D:D:D plats 40 av 122.

Ni får ursäkta för lång berättelse över allt. Men jag var bara tvungen. Och det är intresserar väl inte nån som läser denna blogg heller. Så.

Bort från orienteringen ett tag. Jag blir så less på folk som tror de vet allt, när de egentligen inte har en fucking aning.
Och jag får damp på bara allt nu. Jag känner mig inge bra. Fan att allt ska komma tillbaka. Jag är skabbig, det är bara att gilla läget. Bara hoppas på det bästa att det inte händer något skabbigt om det blir ännu värre.

Hoppas alla har det bra.


Kommentarer
Postat av: daniel

du är bäst louise jag älskar dig <3

2008-07-26 @ 17:11:24
Postat av: Linn

grattis måste jag säga! ;o

bra jobbat!

saknar dig partyp. typ två veckor sen sist? ;O

<3

2008-07-27 @ 17:57:47
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0