Det är manliigt! *rasmus finlandsvenska dialekt*

Balen, jag kan inte tänka på den längre. Blir en sådan grej som jag ångrar att jag inte gjorde si och så. Jag skulle göra vad som helst. Får panik, fuck att jag sumpade det.



Läger i helgen. Morgonen började dåligt, sjukt ont i magen. Vet inte om det var nervositet för att allt skulle gå sämst och jag inte ville eller något annat. Men spydde. Sämst, sen bussresan dit, sämst. Fredagens tävling, sämst. Kvällen/natten, sämst. Lördagens tävling , ännu sämre. Bröt efter trean  :/
Sen på kvällen var det Sprint, Uppland mot Östergötland. Uppland vann överlägset. Av nio
Upplands lag, var åtta godkända. Av nio Östergötlands lag var åtta icke godkända! HAHAHAHA!
Sen var det sämst, ville bara hem. Så började jag gå ensam mot bussen.

Nån springer upp jämnsides med mig. Jag ba:

- Tjaaa...
- *raaaap*


hahahah, båda asgarvar

- *raaaaaap* ehm, ursäkta..

hahaha, så började det. Sen kunde jag inte sluta garva hela vägen till bussen. Han var rolig. HA, ja, Östergötland var ju så coola ett eget råd hus, eller vafan det var! :''D
Sen på kvällen svullade vi chips och talkade, sen joinade Lisa. Vi hade kuligt som fan. Sen kl typ två smög vi ut och sprang runt och hade det kuligt. Sen var det nollning, hah, jag och Rasmus bara satt och garvade åt hur amatörmässiga dem var. Jag skulle ju hjälpt till, eftersom jag är 92:a. Men Rasmus satt kvar, han är 93:a, så vi satt där och bara garvade ihjäl oss. :)
Sen blev det tråk, så kl fem la jag mig påklädd på sovsäcken för att sova, man får ju lätt sova. Massa fjoll sms och shit. Men sov två timmar.
Idag skulle det varit träning, 6 fucking km. HA, tror du jag och Rasmus var taggade eller? Nepp, vi struntade i det, och gick och checkade en sjö, och jag fösökte sova lite. Det går ju lätt bra när nån skrämmer en med ormar, och kittlas.
Bussresan hem, kulig iallafall. Satt med Rasmus och hade kuligt, Sen blev det film, Sagan om konungens återkomst :D Han kunde seriously asmånga repliker! :D Hehehe, sen skulle han av vid Uppsala, men jag fick hans godis! :D IH, sämsta början slutade great.  det är alltid kul med nya vänner, don't you think so? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0