hjärtattacker not for the win :|

Okej, en snabbis. Orkar inte mer, ska nog ut och sola. Jag har så tråk, ensam hemma, ingen kulig på msn så finns typ ingen att talka med... Borde typ dra någonstans och fixa väska, men ååh.

Fredags, stan efter skolan. Najsigt, men blev cp sen, missade tåget. Men då kom Amie söt och vi tog nästa tåg och hade roligt :) Sen skulle baby sova hos mig. Allt var bääst! :D <33
Igår drog vi till bergsjön, sen kom Alex S och Oscar S och så joinade Amie. Kuligt.
Sen på kvällen drog jag och Daniel tillbaka dit föra att typ fiska, det gick väl bra. Och jag misslyckades hårt med att släppa tillbaka fisken i vattnet, hjärtattack Nummer 1. Sen lite längre bort. Fuck, en jävla snok! :||| Hjärtattack Nummer 2, sprang upp på en sten och stod där tills vi drog. Seriöst, det var inte roligt. Jag får typ panik, känn som om den kommer yyp hoppa på mig eller något. Vi drog sen, och då gick vi på stigen. Och precis när jag hade lugnat ner mig och var lugnt. AAAAAAAH, en fucking jävla koppargrejs orm! Jag skrek och hoppade, sen kuta jag fortare än någonsin nästan ända fram till vägen. Hjärtattack Nummer 3! Och Daniel var typ seg, och sen kommer han och säger att han skulle fånga den, wtf liksom :|
Ehe, vi forsatte, och precis ute på vägen: AAAAAAAAAAAH, fuuuckshit! Hahaha, en pyttegroda, men jag typ dog. Hjärtattack Nummer 4! HAHAHA, och när jag skrek och hoppade så skrämde jag ju Daniel feting mycket, så han blev typ asrädd. HAHA, sämst, jag får värsta flashbacks coh garvar ihjäl mig, tur attt ingen är hemma^^Sen tar han upp den, noo, jag kutar som fan och han jagar mig. men sen var det lugnt. Men fan vad läskigt, har aldrig haft oturen med så många fuckshit grejer på en dag. Ehehe xD

viiiink, och puss på baby<3

Kommentarer
Postat av: baby

haha det vår helg var så jävla najs :D:D

2008-06-01 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0