kladdis^^

:D yeah, fett glad. men lite nervös inför imorgon. hhe, men det ska bli sjukt kul iaf! har typ fixat allt så det är lugnt, ska bara lägga över gammla bilder från digitalkameran till datorn nu så jag kan ta masssor med kort imorgon!
Hehehe, jao, ni får ursäkta om jag skriver litefel och inga stora bokstäver me jag orkar inte, har så sjukt jävla ont i magen. åååh, hatar det. >.<

mattebetyg snack idag, fuck. ofta han typ sitter och säger att jag har typ vg shit, men kmr ändå inte få det. och allt jävla fucking prat om att du kmr få det på gymnasiet. det hjälper fan inte nu, det är nu det behövs för att komma in på rätt gymnasium fucking a-holes. och jag vet redan att jag kmr få vg ii gymnasiet, det kommer jag se till. så det är inget någon annan behöver informera mig om! :P
hehehe, så ja och linn drgo till amies mattegrupp. för där fick dem kladdkaka, glass och saft. så då gick vi dit och fick också :D:D:D

soooo loong suckers, fast det finns inga suckers som läser min blogg, vad jag vet. ehehe, hejdå^^

Kommentarer
Postat av: Linn

Det hoppas jag verkligen inte att det finns :O Hahahah puss på kladdis <3

2008-06-04 @ 22:43:42
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0