:D

Ih, jag är glad. Gladgladglad. Fan vad jag älskar att vara glad. Glad och kär, det måste ju vara det bästa i världen att vara, aight?
:D Jag fick 5 fiskyngel av Daniel idag. Asså shiet, ni vet inte hur söta de är!  Satt typ med största leendet när jag såg när dem åt. Hahaha, men det var coolish som fan. :)))
Japp, det är najs nu. Jag kommer göra det bästa av allting hela tiden nu, och det är så mycket roligare att vara glad. hehhe, jaa :)

Usch, kan ju bara tillägga att jag inte är så glad för att ta spruta imorgon. Fast det är ju min sista av tre. Men dem är så sjukt obehagliga. Håller på och svimma varje gång, fast det går ju pyttlite bättre varje gång. Men sprutor är verkligen inte min grej. :/ Men sen ska jag ju hem till baby innan skolan börjar för vi börjar inte förens tio. Så det är charmigt :D
För jag älskar Daniel mest i hela världen. För han är den absolut finaste, vackraste, snyggaste, bästaste människan jag någonsin har träffat! :D <333

Kommentarer
Postat av: baby

du är finast bäst vackrast och allt :D:D:D



älskar dig mest av allt <3<3<3<3

2008-06-03 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0