lalalalalalalala.

Nu när det äntligen är sommar. Helt sjukt varmt, sol oftast varje dag. Varför klagar man då så himmla mycket? Jag förstår verkligen inte hur man kan gå hela vintern och gnälla om att det är för kallt och så jobbigt med allt.
Och sedan är det så fint, våren. Allt blommar och sånt. Sen kommer sommaren, då är man gald första helgen, men sen överstiger termometern trettio grader, nä nu är det för varmt. Blablabla. Jag tycker det är helt jävla fucking underbart. Allt känns så mycket lättare när det är ljust, solen skiner och det är varmt. Man behöver inte ha massa onödiga kläder på sig.
Fast alla får ju ha sin åsikt.

Har precis varit ute och cyklat till Sparren med brorsan. Det var sjukt nice! Min bror är verkligen bäst, bara så att alla vet. Syskon måste ju vara en av dem bästa grejerna som finns, iallafall ibland. Ibland kan de ju i och för sig vara helt förjävliga. Men ibland tänker jag på min bror som min bästa kompis, han är ändå den som har gått igenom nästan allt som jag gått igenom. Vi klarade oss igen skitåren med kärringen, så då tror jag att vi kommer klara oss igenom ALLT.
Japp, vi cyklade längs banvallen och kollade på de gammla ställena där vi och farsan bukade tälta och fiska förut. :)
Sen när vi var på väg tillbaka, japp. Ni kan ju få gissa EN gång var det var som låg på vägen! Men som tur var var den död.
Det var en huggorm. Men den var sjukt liten. Det var fan första gången jag såg en huggorm, fast det gills ju inte helt, för den var ju död. Och tur var ju det, annars skulle nog jag ha dött. Men nu kunde jag iallafall ta massa kort på den. Och Fredrik ville röra den, och det ville ju jag också. Men jag var asarädd att den typ kanske skulle få något dödsryck eller något och bita mig. Men vi båda rörde den. Jag först, jag petade pytte. Och den kändes asläskig, så jag ryckte bort fingret fort som satan. När Fredrik kände gjorde han samma grej, han vart skitskraj. Hahh, men kuligt var det. Och sen checkade vi det nerbrunna huset. Läskigt.

Nu ska jag typ vänta fyra minuter på att bilddagboken har "meckat" färdigt, så jag kan lägga upp lite orm bilder. För jag vet inte riktigt hur man läger upp bilder här, eller jag snarare orkar inte kolla upp hur man gör det.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0