Utkast: ' ...

' Jag önskade att jag hade befunnit mig var som helst utom i den  . Jag ville vara på en öppen äng och springa efter en fjäril, följa dess underbart färgade vingar och lyssna till fågelsången. Jag ville vara långt borta. Denna cermoni borde ha blivit ett kärt minne för resten av livet, men istället ville jag bara glömma var och vem jag var. Klänningen, som fick de andra flickorna att känna sig speciella, kändes som trasor för mig, vilket i sin tur gav mig skuldkönslor för att jag visade mig otacksam. Jag var ensam, annorlunda och syndig. '

It's like I waited my whole life,
for this one night.
It's gon' be me, you and the dance floor.
'Cause we only got one night.
Double your pleasure,
Double your fun.
And dance forever, ever, ever.
Forever, ever, ever.
Forever, ever, ever.
Forever.
Ever, ever, ever.
Forever, ever, ever.
Forever, ever, ever.
Forever on the dance floor.
     never.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0