yeah, yeah, yeah, knark ftw

Sitter här och har allmänt tråkigt, förvånad? Nä, trodde inte det va.
Jo, min rygg, den har börjat göra mer och mer ont igen. Men inte lika mycket som igår. Men tog en Ipren och far satte på Zon. Det gjorde det bättre, sen låg jag i sängen och njöt av att inte ha ont. Sen i morse var det fan najs, kände inget. Men sen har det bara kommit mer och mer under dan. Så får väl gå ner nu igen och ta samma knark^^ Hehhe, det blir väl det jag lever på kommande vecka. Hehe, känns inte så bra att träna två gånger om dan med ryggont, som jag inte kommer känna av eftersom jag använder det grejset. Men det blir nog bra.
Och nu är jag till och med fett pepp på att åka till Idre. Allt som jag har funtat på ska jag iaf vänta med till efter O-ringen om typ en månad och se hur det blir. Vi får se om jag vågar göra något den här veckan, det som du skrev igår fick mig iallafall att tro på mig själv lite mer. tack
Imorgon äre typ lugnt, tydligen disco på kvällen. Sen två träningar varje dag förutom lördag och då är det också hemfärd. Yeah, men jag hoppas det blir najs.
Men kommer sakna massa personer like shitfuck asmycket :'( Och det kan suga min icke existerande kuk.

Nu har jag inget att göra. Så drar väl ner och tar lite knark, lägger mig i sängen och läser. Eftersom baby inte är inne på msn. :(((( Men han är säkert ute och har det kuligt :D

Sooooooo, see u all om like en vecka....buhuuu,

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag saknar dig redan! Förstår inte hur jag ska stå ut ..

Love <3

2008-06-23 @ 12:06:28
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0