BLABLABLA^^

Var till Täby idag med mor min dåe, och blablablabla, jag köpte den lila klänningen!! :O :D Fast jag är ännu inte helt säker, men får se iallfall.

Är iallafall hos morsan nu. Det är najs, men det är ganska drygt. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men ska nog ladda in alla bilder på datorn från mobilen, och fixa med musiken på iPoden. Och ladda den, den har ffs inte haft någe batteri på en vecka, jag vetefan hur jag har klarat mig. Men har ju haft mobilen som tur är. Jag köpte också nya hörlurar till iPoden, de rosa är ju trasiga. Det suger mest, för dem var snyggast!!!! Så det är great med nya.

Ska väl hitt på någe nu då...
BTW, jag är feting glad! Ikväll kommer SAW IV på tv!!!! :D Gooosh, hoppas den är najs, var länge sedan jag såg en skräckfilm. Det behövs nu^^ :)

cya, lr nått...........

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt att du köpte den :D pusspusspusspusspuss

2008-05-04 @ 09:15:25
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0