BURY ME IN BLACK.

Friluftsdagen sög ju hårt! VI skulle tydligen gå nån tipsrunda på 6 km. My ass! Och så hamnar man i sämsta gruppen också. Bara jag från nian, och tre killar från sjuan. Typ de som är värst. De sprang bara runt och fäktades, sen försvanna en av dem. Sen var plötsligt de andra två borta efter 1 km. Lätt att jag inte stannade där då. Drog till Cia och Cim i skolan istället. Mycket bättre, satt och pratade massa filmer och hade kuligt. :)
Men massa sjukt ont i magen, hatar just den värken, girls you know >.< Så jag, Cia, Amie, Cim och Linnea drog hem sen. Och som tur var hade inte OTH reprisen varit, så jag har precis kollat på den.

Jag är så jävla sugen på att bara dansa så in i helvetet till någe dunk! Helt sick. Eller så vill jag bara sova...

Jag måste nog försöka börja räkna dem dära. Det går inte uppåt, har ju bara fortsatt som förut. Det måste gå uppåt, och jag måste göra det hårt innan den 16 juni, annars vet jag inte vad som händer :/

Nu ska jag försöka radera massa låtar från iPoden som jag inte lyssnar på. Så jag får plats med allt nytt.  Men jag har verkligen jättesvårt med att radera musik. Tänk om man ändå nån gång får något ryck och vill lyssna på just den låten, så finns den inte. Sämst, men har säkert iallafall hundra låtar som jag inte lyssnar på, så jag borde kunna ta bort dem.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hehe :D

Jag vet inte, jag har ont i magen.

2008-05-12 @ 16:02:38
URL: http://ceciliagosh.blogg.se
Postat av: daniel :D

haha så är det alltid man har felra miljoner låtar som man inte vill ta bort men ändå aldrig lyssnar på XP

2008-05-12 @ 19:22:45
Postat av: Louise

jafan, fast nu har jag typ tagit bort 50 kanske^^ :)

2008-05-12 @ 19:25:12
URL: http://partypussy.blogg.se
Postat av: Linn

I know :(
Hur mår du nu?
Saknar min Loui :'( *hjärta*

2008-05-12 @ 22:12:03
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0