cry me a river, bitch!

visst är det sämst när man ska prata i telefon med någon, och man börjar gråta. jag hatar när det blir så...usch, det känns så otroligt pinsamt. det var ju inget att gråta för egentligen, men jag ville bara springa därifrån och komma tillbaka mitt i natten. se vad ni skulle göra.

Tävling idag också, gick bättre än igår iallafall. Sen var det typ prisutdelning som jag missade, men vi fixade det sen. Fick schampoogrej och gratis McDonalds grej, en meny. Men den gäller bara i Norrtälje, så jag får väl sälja den till far min som arbetar där. Aja, sedan väntade jag och Elin på hennes far som var och duschade. Och det var ju inte liiite varmt kan jag ju säga! Märkte sen när jag kom hem att jag hade blivit sjukt röd. Åh, not najs.

Sen kom Daniel sötisen hit! :D Aaaaaalltid najs!  ;) <3

Nu tråkar jag bara här, har blivit sjukt sugen på glass, bara för att hampus har värsta glassbilden som visningsbild.
Längtar verkligen inte tills imorgon, friluftsdag, eller vad fan det heter. Morsan påminde mig nyss på msn, hade annars glömt det grovt! Säämst!

Whatever, byyyyyye!


Kommentarer
Postat av: D

du är sötisen ^^ :D:D

älskar dig mest av allt (L)

2008-05-11 @ 22:59:06
Postat av: Linn

Jag kommer inte på friluftsdagen. :( Jag är fett med sjuk. Jag tror jag går under snart.

2008-05-12 @ 07:10:56
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0