...

Hah, jag sumpar det redan. Den här bloggen skulle bli ett ställe där jag kunde skriva allting, inte bry mig om vad folk som läser kommer tycka. Jag måste ju vara väldigt dum som ens trodde det. Jag vet ju själv hur jag är, jag har alltid brytt mig alldeles för mycket om vad människor tycker om mig. Alltid anpassat mig efter andra. Fan, det ska inte vara så. Men du har fått mig att tro på mig själv mer än vad jag någonsin trodde var möjligt. Jag har fan börjat tycka att jag är bra som jag är. Och ibland inte bara bra, det kan hända att jag tycker jag är bäst också! Du kanske inte förstår hur mycket du betyder för mig, kanske inte ens fattar att det här är om dig. Men jag hoppas att du gör det, hoppas du förstår att du endå är bäst, och kommer alltid att vara. <3


Plz, kan någon bara få mig att skrika
Stoppa i mig någonting så jag vågar
Jag försöker fixa det, hela tiden
Men det blir bara fel
Sen när jag ser dig gå
Jag blir fan arg.
förlåt

Kommentarer
Postat av: daniel

ser vem gå :( ?

jag älskar dig mest i hela världen

2008-05-05 @ 17:58:09
Postat av: Linn

Förlåt .. om det är mig du menar? :/ I love u

2008-05-05 @ 19:20:06
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0