ingen behöver läsa det här, tack.

JAG BLIR SÅ JÄVLA AGGRESSIV! JAG SKRIVER EN SJUKT LÅNG GREJ SOM VERKLIGEN ÄR BRA OCH SOM JAG BEHÖVER. SÅ VET JAG ATT JAG MÅSTE KOPIERA DET FÖR DET KOMMER DAMPA NÄR JAG ÖPPNAR NÄSTA SIDA. SÅ JAG KOPIERAR. ÖPPNAR ANDRA SIDA, OCH DET DAMPAR. MEN TUR, JAG KOPIERADE JU, RIGHT?! JAPP. SEN TAR AN UPP DEN IGEN, KLICKAR FRAM 'SKICKA IN' TRYCKER CTRL V. VAD I HELVETES JÄVLA FITTHOR HELVETET!!!!!! DET KOMMER JU LÄTT UPP NÅGOT. FAN VAD JAG BLIR LESS PÅ SÅDANT HÄR SKIT. FAN, JAG VILL BARA GRÅTA, SÄMST JAG VILL ALLTID BÖRJA BÄLA NÄR SÅNT HÄR HÄNDER. MEN VAD FAN, KOMMER NOG INTE KUNNA HITTA SAMMA ORD. DET KOMMER INTE BLI SAMMA MENINGAR, INTE SAMMA GREJ. MEN NU SKA JAG TA ETT DJUUUPT ANDETAG *JGSKLGJSGKJDG* och börja från början skriva om allting, det ska bli som det var. tillcoh med ännu bättre. för jag är så jävla bäst. jag klarade ju det här, var bara illa tvunget att skriv allt det här. istället för att ställa mig och skrika och slå i väggen så hela huset vaknar. såå. nu är det lugnt, nu ska jag skriva. fina betydelefulla ord som någon kommer läsa när de har tråkigt och skrattar lite åt hur patetiskt jag är som trott att självmord är den smartaste lösningen.

hejså länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0