rise up.

Åh, andra avenyn, Andreas dog. Usch, sorgligt, kan fan inte hålla tårarna tillbaka när sånt där händer.

Sämst, so fucking prov imorgon. Har ju lätt pluggat mycket. Blir så sjukt arg och besviken på mig själv. Jag bestämmer mig för att börja plugga tidigt, klara det här. Nej, bara skjuta upp det lite till. Fuck, det går ju lätt bra! Slutar som det alltid slutar. Kommer tillbringa hela natten liggandes i sängen och försöka lära mig någe fuckshit. Kan nästan slå vad om att jag kommer somna med böckerna innan jag hunnit färdigt, så är jag körd imorgon. Fast det är jag nog iallafall... Så egentligen borde jag gå och fixa mig nu och lägga mig i sängen och läsa. Men nu känns det som om det inte spelar någon roll. Stannade ju uppe hela natten förut för ett tag sen, och jag var inte ens trött sen i skolan. Så, varför inte idag också. Men det suger, faaaaaaaaaaaaaan!

Hej.

Kommentarer
Postat av: D

synd om dig :(

du får hänga med mig hem någon gång och studera på gräsmattan i solen istället ^^

det är mycket lättare :):)

2008-05-12 @ 23:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0