Så varför lyssnar du nu och varför lyssnar du klart?

" Så många år som har tagits ifrån mig
Så många gånger som min trygghet åkt ifrån mig
Så många gånger som jag tänkt ta mitt liv,
Men jag stannar kvar tack vare ni. "


So:n, gjort typ hälften. Resten gör jag nog imorgon på flexarna.
Borde gå och lägga mig. Och självklart ska morsan dampa på det. Och jag blir satans arg när hon gör det, wtf liksom. Som om jag inte vet att jag blir för trött imorgon, inte kommer hinna äta frukost. Som jag måste vara extra noga med nu. Ja, i know. Men ofta, jag kan ju säga att du har inte gjort mycket för att hjälpa mig nu. Maten my ass, det verkar inte spela någon roll för dig. Fuck! Det här kommer inte funka, och känns som om jag vräker i mig massa godis och skit nu. Bara för att fixa det, men då blir det ju helt fel. Ingenting blir bättre av det. Mår inte bättre. Och det är så drygt att vara trött och seg hela tiden. Det har fan gått cirka en fucking vecka, jag har inte gjort som jag skulle. Det är sämst, fan blir så trött på mig själv för att jag inte kan ta tag i någonting.



" Du behöver inte lyssna
Om detta stör dig för
Jag har aldrig bett eller övertalat dig
Att ens lyssna på skiten
Det är ditt egna val
Så varför lyssnar du nu och varför lyssnar du klart? "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0