Sug min kuk! :@

Min dag blev faktiskt bäst idag, som jag sa till dig att den skulle bli. :D De var asnajsiga, sjöng bääst. Och sedan, yeah, jag och Linn har Mattias och Dannys autograf. Och jag rörde D. och Linn söt typ kramade M. :D Charmigt som få var det. <3 Miihhp.
Tunnelbanan, lyssnar på dem på mobilen. Så kommer två stycken och sätter sig brevid, säger hej. Jag ser att det är cp vakten, vi svarar inte. Så börjar han dampa om hur dåliga EMD var och att han hatar pojkband, för att vi lyssnar på dem. AAh, fan vad jag ville slå och skrika! :@ Sen pekar Linn på Perrelli(?) i tidningen, jag säger: Hon kan suga min kuk! Fittkillarna: treeevligt! 
Ofta ni behöver bry er, det var ni som satte er, ni som trodde ni skulle komma någonvart med oss. Men vi är inte som de dära fjortisarna som playade med er! Gosh, skaffa ett liv! NI kan suga min kuk!

Sämst, nu är jag arg. På allt typ, ofta, känslan är förstörd. Fuck.

Men bästaste Linn hjälpte mig träna so i solen när vi väntade, jag kan som fan! Axelmakterna och allierade, gosh, det var cp, men nu sitter dem som.., nått :D
TAAACK Linn! <333


Kommentarer
Postat av: Linn

Det är JAG som ska tacka för idag! :DDD Asså bästaste ever! Jag vill tillbaka! Och hinna krama Danny innan han åkte iväg i taxin .. :( Fan vad jag älskar dem! Och dig! Puss Loui.

Bra att du kan det nu. Haha Looooove hjärta x1000

2008-05-28 @ 00:12:07
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0