datorer luktar A.C:s bajs

AAAAH, fan vad jag hatar denna datorn! :@ Det går inte att ladda ner något, måste börja om hela tiden och det bara stannar och cpar. Och jag måste ladda ner windows media player så jag kan försöka kolla på torsdagens avsnitt av AA. Eftersom jag inte har sett det :O Och fuck vad jag hatar det här. Det är ju sämst, känns som jag har missat asmkt nu och inte kommer fatta något. :'( Och även om det skulle funka nu (men det kommer det inte ) så hinner jag endå inte se hela för nästa börjar om en halvtimme, åååh låt mig gråta! Uscha buscha. Datorer hatar verkligen mig, och det lovar jag. Det blir aldrig bra för mig. Varför, vad fan har jag gjort för fel.  Bajs !

Kan någon komma med en helt normalt fungerande dator, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0