d.h.f.ö och´, spya

Jag har tråkigt, så ni kan få veta vilken låt jag lyssnar på. All the small things-Blink 182. Den är braaaaa, och påminner om DD discot xD Heh^^ 
Men det var ju intressant, nu ska jag väl gå och äta sista nudel paketet  för att sedan åka till farsi, sen träffa daniel lite <3
Och vi fick omdöme i naturen idag, och jag blev glaaad. Hade aldrig trott det där. Och vi ska få omdömen i alla ämnen nu också, hem skickade den här veckan, najs. Fast förutom typ franskan och digitala bilden, cp -.-
och en mattants gubbe (?) kallade mig gumman idag. Jag spydde på honom, sedan började alla i kön också spy. Och sen började alla som satt och åt spy också, medans de fortsatte äta så de åt sin egen spya och spydde då ännu mer. Sen spred sig spya lukten i hela skolan så alla började spy mega, så det blev översvämmning  av spya i min skola. Så då fick vi utrymmas och ute på gatan fortsatte de flesta att spy och det utlöste massa andra som såg detta att också börja spy, så spred sig spyningarna över hela odenplan för att fortsätta genom hela staden, och ut mot mindre städer och jag befarar att det under kvällen kommer informeras om på nyheterna att vi tyvärr måste evakueras från sverige för det kommer översvämmas av äckliga spyor. Och alla förstår väl hur det kommer bli i de andra länderna efter hur det har gått här hemma i sverige. Så det är med gråten i fingrarna jag tyvärr måste skriva att jag tror jordens undergång är nära, skulle gissa på ungefär en vecka. Allt för den där JÄVLA ÄCKELPEDDO MATGUBBEN SOM KALLADE MIG GUMMAN;)

charmigt, visst :D  men faktiskt, det är sant, några i matsalen spydde också när jag gjorde det :| ni vet inte hur mkr jag skämdes :S



fuck gammla tider men love gammla tider också.

Kommentarer
Postat av: daniel

jag fattade nog inte så mycket av det här inlägget XD LOL men du kan väl förklara för mig sen :D:D när du hittat din telefon för du verkar tappat den :P

2008-11-03 @ 19:20:31
Postat av: Louise

jag åt ju lätt inte, och pratade lätt inte^^

2008-11-03 @ 19:30:01
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0