here i go, scream my lungs out.

Har precis fått massage av min mami. Mega skönt! Men feting ont också :S 

I tisdags var jag och morsi på Topp Hälsas grejs i stan på Rival. Det var najsigt! Först skulle hon Blossom snacka om tråning och sånt. Sen komm nån typ aerobics tjej och vi skulle dansa lite^^ Sen vare nån tjej som var där och pratade om Detox. Det är tydligen en bantningsmetod, där man avgiftar kroppen. Verkade lite jobbiga saker att äta, eller rättare sagt sämst att inte äta vissa grejer xD Sen kom nån kock precis innan pausen och sa att det fanns mackor han gjort där ute som man fick smaka. Men de var inte så goda, tyvärr. Men det fanns massa andra mackor som man också fick käka, de var mega! :D Sen var det Mia Törnbloms tur. :D Hon är en gammal knarkare som nu hjälper folk med självkänsla och sånt. Har läst hennes självbiografi och den är så grovt bra! Hon sa iallafall några braiga saker :) Och fick alla att garva typ hela tiden :'''D Helt flum, men det var så kuligt!

Nu sitter jag här och väntar på andra avenyn och saknar daniel mega<3 Och har en novellanalys att skriva, men tappade bort pappret såklart men hittade någe på internet där det stod hur man kan skriva. Men alla vet väl hur jag är... Jag hatar det iallafall, men jag blir bättre. Det märks :)
Och igår var det matte diagnos, gick typ groovt bra! Tror jag, kändes iallafall så. Och idag fick vi tillbaka franska verben. Hade bara två slarvfel, men var ändå MVG! Och vi fick tiilbaka samhälls ideologi provet, ja, jag tänker inte ens skria vad jag fick. Sämst iallafall.

Ooooooch, snart ska jag väl tillbaka till dietisten, och det kommer nog gå bra för jag har gått upp :D Först när jag såg det som jag alltid bävat för stod jag typ en minut och bara tittade, fick typ en chock.  Men det blev inge mer med det, det är ju ingen skillnad på mig. Jag är fett snygg!

puss på MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0