keep a positive thought

Jag är hungrig. Meeega. Och saknar Daniel sötnosen meeeeeega mest! <3 Underbart att få träfffa honom lite idag iallafall. :D

Hörde bästa låten idag, och sötungen kan självklart fixa ;D <3 och han fixade ju lätt inte PS till mig, så nu ska jag se om det funkar. :P
Och sen har jag ett argumenterande tal att skriva, som jag är fett taggad på men orkar inte... :/ Ska iaf skriva om att alkohol borde förbjudas :D Men bävar inför att behöva stå framför klassen imorgon, i tydligen de längsta 5 minutrarna känns det som just nu. :S Har aldrig gillat det där :( Bajs, Men jag kommer äga! *keep a positive thought*

Yeaah, beys beys.       keeeep, keeeeeeep, keeeeeeeeeeeep a fucking positive thought fuck face!


btwwwww, det går bra nu, även om jag är lite slarvig, det går uppåt. än så länge går det bra, hoppas att det alltid kommer göra det bara. men bävar för att jag kommer känna mig precis lika * som då. fast jag tror inte det kommer hända, jag kommer inte låta det hända!
för jag är BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0