kickboxning is trevligt!

Hallojsan,
Naturkunskaps läxförhör idag. Gick väl sådär. Som vanligt... Jaja,
Sen vare engelska, ska skriva fucking spökhistoria, gör väl det någon gång i veckan. Sen slutade man typ om man ville så jag och några drog för att fråga vår mentor om vi fick sluta tidigare, fast det fick vi ju inte, men vi hittade en dörr ut till taket och sprang ut där en snabbis, och Mina höll på att halka :'D
Sen hem till farsi, hämta grejer, dra till morsi. Sen skotta i typ en timme. Så jäkla drygt, skakis i armarna som fan -.- Sen kom Daniel söt och vi käkade, hade det mys, bytte om och sen drog han, jag, mamma och Fredrik ivåg för att terra kickboxning. :D Yeeeaaah, feting najs var det! :D Men fy fan vad jobbigt, och hela min kropp är typ död nu. Och även fast jag stretchat mega känner jag att jag kommer ha träningsverk som fän imorgon. Men whatever, det var ju grovt kuligt! :D

Nu har jag duschat och käkat massa med är fortfarande hungrig... :/ Jag är på riktigt, helt seriöst, hungrig 25/8 nu förtiden! Men det är väl kanske bra, att jag äter hela tiden, så jag har gjort några framsteg när jag ska tillbaka till dietisten. Fast det händer typ inget öven fast jag äter som en, ja, något typ djur som äter mycket...  :P
Ooooch, kollade nyss skolmailen!!! YEAH. Ingen datorkunskap på torsdag! :DDDDD Ohyessss, det betyder sovmorgon som fäääääääääääään. Mi Lajk Väri Mycket ^_^

Jag känner mig faktiskt mega glad nu, och det är jävligt najs! Jag hoppas verkligen att det håller i sig ett bra tag. Jag behöver vara glad. Det är tråkigt att bara känna sig nere. Även fast jag inte riktigt vetat varför. Men det finns ju självklart några tillfällen som jag alltid mår bäst vid.
Helgen, åh, underbart. Du får mig att alltid må bäst. Vad du än gör, det är du som gör det <3 Du betyder allt söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0