palla.

Mitt huvud gör så grovt ont efter all klorin lukt. Och min mage gör grovt ont för jag är hungrig. Men jag pallar verkligen inte. Jag pallar inte. Jag pallar inte göra någonting.
Jag pallar inte göra allting för att jag vet att han inte kommer göra någonting.
Jag pallar inte säga att jag inte pallar för det kommer inte bli någon jävla skillnad.
Jag pallar inte öppna munnen och skrika orden som skriks i mitt huvud.
Jag pallar inte säga vad jag tycker, tänker, känner.
För det betyder väl egentligen, på riktigt, ingenting för de som skulle få höra?

Kommentarer
Postat av: mikkiela

Du är så fin Louise, hur går det med allt? (:

2008-11-16 @ 15:53:19
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 22:02:08
Postat av: varför skrivs allt i gåtor

2008-11-16 @ 22:02:22
Postat av: Louise

varför skriver du inte ditt namn

2008-11-16 @ 22:06:36
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0