lame

Åh. One Tree Hill idag. Jag bölade som fan. Men åh, det var så bäst, det jag väntat på typ forever. Åh det var så romantiskt. Gosh, bäst. Yeah... Lame.
Och det här jävla internet kan ju suga allt.
Jag vet inte vad jag ska göra. Allt jag gör blir ju ändå på något sätt alltid fel, vad jag än säger. Och min mage gör så förjävla ont nu. Fast inte ont, den bara är sådär cp som jag verkligen hatar när den är. För jag har märkt att jag klarar inte att tänka på såna här saker, jag går fan under då. Men jag är bra på att göra allt för att inte tänka på såna saker. Men jag gör endå samma problem att alltid fråga saker som jag tror jag vill veta men jag egentligen inte borde höra. För något inom mig blir inte så bra som det borde vara då.

Kommentarer
Postat av: daniel

fråga vad fråga vem ? <3

2008-11-16 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0