a cinderella story?

Frisören var kulig. Hon hade tydligen gått i Karby. Var kompis med Malin som gick i min klass storesyster och nån Flodman. Världen är liten som hon sa. Och så frågade hon om Wall-e (hur stavas den) Och sen vilken min favorit film var. Hennes var A Cinderella Story. Jag har typ sett den 40 gånger sa hon. Har du sett den, jag: jag har den. :D Hon; Den är bäst! Han är sååå snygg, rawr, Tänk om en sån kille sprang upp på läktaren efter matchen och gjorde sådär!. hah, ja, ni som inte sett den kanske inte fattar. Men den är grovt charmig^^ Ska nog kolla den när jag åker till morsan nästa vecka :)

Jaja, nu ska jag nog fixa mig inför sängen. Och justefan, måste kolla hur jag tar mig till någe ställe där dagen ska tillbringas imorgon :P
godnatt sen då xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0