ADRIAN GRENIER

Yeah, Idol igår var nääjs :) Och grovt jävla mega najs att träffa Linn och Cia igen! :D Men fel person som åkte ut, om någon vill veta.
Sen skulle vi hem. Stod på tunnelbanan och ser Adrian Grenier.! Okey, det var cooolt! Haha, lol på allt. :''D

Idag var skolan sämst. Och min pucko hade läckt i min väska :''( Men sen drog jag hem, käkade, kollade andra avenyn som mor min varit snäll och spelat in igår. :) Sen somnade jag i två timmar och drömde om Lars ni vet från Idol. Han var tydligen oskuld enligt någon i den drömmen. Skum dröm som fan :S
Sen åkte jag till vallentuna för att träffa älkslignen och vänta när han spelade piano sen henkade han med hem och vi hade det bäst bäst bäst <3 även fast  vi sög ganska hårt på dom dära frågorna^^ *åto* lol

men nu måste jag sova. och juste fan, har tio franska meningar jag ska ha skrivit tillls imorgon lyckat. men men, gör det väl på tåget eller någe. sen har jag värsta motien att skriva till so:n och svenskan tills på fredag, men kan ju hoppas att vi får längre tid eftersom datorerna dampade förut.
och juste, har också engelska att läsa i engelska boken, men det är lugnt :P



puss på daniels panna :*

Kommentarer
Postat av: daniel

puss på louise mage <3

2008-10-01 @ 23:31:25
Postat av: Cecilia

ÅÅÅH, HAN RÖRDE MIN TUTTE! :D

2008-10-07 @ 21:41:38
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0