andra avenyn och pucko

fredagen var typ sämst. först iallafall.
och så missade jag tåget, mobilen dog, ipoden dog. jag började fucking gråta, mitt i stan.
aja. sen på kvällen drog jag hem till älsklingen och vi hade det bäst som alltid. och vi har haft det mega najs hela helgen. <3 så jävla fucking bäst. <3 jag älskar dig.

kollade one tree hill idag, haha, jag började gråta, det var så fint och sorgligt. de är mega snälla, även fast de verkar vara lite sämst, och de säger värsta fina grejerna och det vara bara fint.

och jag har tänkt på att jag alltid skriver typ in i minsta detalj allt som händer. och det gör typ ingen annan och det är ingen som vill veta så nu ska jag försöka hålla mig kort. nån som märker att, jag vet inte vad, jag känner mig nere?

och btw, imorgon blir det kort. då snackar jag håret alltså. men det kan vi strunta i. stunta i mitt mitt ganska så negativa inlägg.

puss nu äre andra avenyn och pucko.

Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

Då är vi två om det.

<3

2008-10-05 @ 21:25:56
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0