happiness*

Ah, måste verkligen göra min engelska idag. Ska vara inne imorgon. Men det kommer gå bra. Engelska är grovt najs, enligt mig^^ Jag ska skriva om Canada, även om det daniel skrev om japaner passade sjukt in på mig så måste jag ha ett där det pratas mycket engelska, no shit xD Det han skrev som passa in var att de typ jobbade, åt nudlar, kollade tv, sov. Jag tycker det liknar mig ganska mycket. Det känns iallafall så... :P That's life tydligen, inte så roligt men vad kan man göra åt saken. :P
Men nu ska jag försöka skriva, najs. Minst 500 ord. Det kommer gå bra. Förra gången skulle vi skriva typ 200. Jag kom typ upp i 400 innan jag ens börjat räkna... Så jag får hoppas på det bästa.

Och jag saknar daniel. Verkligen mega. Jag vill inte göra något annat än att vara med daniel. Och jag har typ inte fått vara med daniel förutom att få träffa honom när typ vi har små raster och hinner gå. Så jävla fucking mega cp helvetes sämst. Det suger, bara så alla vet. Man blir inte direkt glad av det. jag känner mig aldrig glad nuföritdden, förutom de små  stunderna. <3

Btw, såg The Pursuite of Happyness idag, med Will Smith och hans son. Åh, den var mega bra. Och baserad på en sann historia. Jag grät lite ibland, den var sorglig. Så typiskt mig...
Se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0