hejdå

Bajs på att det är svinkallt hemma. Och jag har tråkigt och är hungrig, men orkar inte göra något. Och måste göra franskan, och har ingen bok. Så det kommer väl gå jävligt bra, verkligen, fuck :'(

Vi hade ungdomsparlamentet idag hela dan, Eller okej, från kvart över åtta till halv tolv. Det var kuligt, haha, debatter är asnajs tycker jag. Men folk kunde verkligen inte vara tysta. Och tyvärr gick inte min grupp vidare, även fast jag tycker vi gjorde asbra, och jag dampade lite när vi inte fick avsluta , så jag sa till emil så han fixade, fast han vågade inte säga så jag fick^^ Och det var inte najs, först hade jag fått säga typ mest, jag höll på att dö när jag skulle stå i den dära fucking svinkalla aulan och läsa upp, eller, prata, om det där inför alla. :S Men jag är fett stolt, gick bra Jag är så grovt mycket bättre än förut, jag vet att jag kan. Jag vet att jag är bäst. Men det är det inte många andra som vet.

Och ni kommenterar ju inte min blogg längre, men egentligen varför skulle någon. Det är ju inget najs. Och den som kommer och säger att det är najs blir jag aggressiv på, helt seriöst, för då skulle ni kommentera.
Så min blogg kan chilla lite, länge, nånting.  hejdå

behind the music that sucks- manson. lol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0